KAPADOKYA ÜNİVERSİTESİ

Kardelenli 4. sınıflar mezuniyet sevinci yaşadı

EĞİTİM 24.06.2026 - 17:32, Güncelleme: 24.06.2026 - 17:32
 

Kardelenli 4. sınıflar mezuniyet sevinci yaşadı

Kardelen Eğitim Kurumları 4. sınıf öğrencileri, düzenlenen muhteşem bir törenle mezun oldu.
  Kardelen Eğitim Kurumları İlköğretim Okulu tarafından 4. sınıf öğrencileri için mezuniyet töreni düzenlendi. Konferans salonunda düzenlenen törene veliler yoğun ilgi gösterdi. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan programda konuşan Kardelen Eğitim Kurumları İlköğretim Okulu Müdürü Burhan Kaynar, “Bazılarını 4 yıl önce, bazılarını 7 yıl önce aldık ama bir de baktık ki kep atma zamanı gelmiş mezun ediyoruz. Bu çatı altında Kardelen Eğitim Kurumlarının eğitim anlayışına uygun olarak önce eğitim daha sonra öğretim, önce davranış daha sonra bilgi, önce sevgi, paylaşma, vicdan merhamet, insani duygular diyerek 4 yılımızı en iyi şekilde tamamladığımıza inanıyoruz.” dedi. Öğrenciler adına konuşan Eylül Can da öğretmenlerine ve ailesine teşekkür etti. Konuşmaların ardından sahneye davet edilen öğrencilere başarı belgeleri ve madalya takdim edildi. Madalya töreninin ardından 4. sınıf öğrencileri kep atmanın mutluluğunu yaşadı. Aileler mezun olan çocuklarını çiçek hediye ederek kutladı. Tören sonunda mezuniyet pastası yöneticiler ve öğretmenler tarafından hep birlikte kesildi.  
Kardelen Eğitim Kurumları 4. sınıf öğrencileri, düzenlenen muhteşem bir törenle mezun oldu.

 

Kardelen Eğitim Kurumları İlköğretim Okulu tarafından 4. sınıf öğrencileri için mezuniyet töreni düzenlendi.

Konferans salonunda düzenlenen törene veliler yoğun ilgi gösterdi.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan programda konuşan Kardelen Eğitim Kurumları İlköğretim Okulu Müdürü Burhan Kaynar, “Bazılarını 4 yıl önce, bazılarını 7 yıl önce aldık ama bir de baktık ki kep atma zamanı gelmiş mezun ediyoruz. Bu çatı altında Kardelen Eğitim Kurumlarının eğitim anlayışına uygun olarak önce eğitim daha sonra öğretim, önce davranış daha sonra bilgi, önce sevgi, paylaşma, vicdan merhamet, insani duygular diyerek 4 yılımızı en iyi şekilde tamamladığımıza inanıyoruz.” dedi.

Öğrenciler adına konuşan Eylül Can da öğretmenlerine ve ailesine teşekkür etti.

Konuşmaların ardından sahneye davet edilen öğrencilere başarı belgeleri ve madalya takdim edildi.

Madalya töreninin ardından 4. sınıf öğrencileri kep atmanın mutluluğunu yaşadı.

Aileler mezun olan çocuklarını çiçek hediye ederek kutladı.

Tören sonunda mezuniyet pastası yöneticiler ve öğretmenler tarafından hep birlikte kesildi.

 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve lalehaber.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.